Sunday, 17 July 2011

MEMBINA TEMBOK BESAR KENERAKA

Perlantikan barisan kemimpinan baru parti PAS menyerlahkan kualiti sebenar mereka dalam demonstrasi bersih 2.0 pada 9 Julai lalu diKuala Lumpur. Merelakan diri dan parti mereka bersekongkol dan menyokong gerakan yang diatur oleh seorang melayu lain yang mengaku islam walau pun segala bukti pengkhianatanya bersama kelompok Yahudi dan imej keji peribadinya sudah tidak dapat disangkal lagi. PAS kian nyata bertukar kepada parti anak setan kerana sanggup pula mempersendakan hukum-hakam dan merendahkan kusucian islam dalam usaha mempertahankan idola mereka Anwar aljuburi.
Inilah martabat beberapa manusia yang dipanggil ulamak diMalaysia. "Ustaz Shaari" jin bekas pemimpin Arqam juga pada awalnya seorang ustaz biasa mengajar fardhu ain dimerata tempat. Tidak punya pengetahuan ugama yang banyak akhirnya setelah berjaya mengumpul dan mempengaruhi beberapa pengikut merasakan dirinya anugerah Tuhan, menjadi gila dan mengaku boleh berkomunikasi secara terus dengan Tuhan. Pengikutnya hingga hari ini terus gila dengan kefahaman sesat yang membolehkan orang lain ikut sama jadi gila hanya dengan melihat kerenah mereka.
Perkara yang sama berlaku dalam parti anak setan. Setelah berjaya mengumpul pengikut melalui kelas-kelas ugama, mereka beralih proffesion menjadi orang politik. Diangkat menjadi Mursyidul, Menteri Besar dan lain-lain. Atas sokongan berterusan anak-anak murid yang mengangap mereka sudah bertaraf sufi, mereka yang asalnya ustaz-ustaz ini tidak lagi dapat membezakan islam dengan politik. Mereka guna islam untuk kepentingan politik dan barangkali kerana sufinya tidak lagi merasa berdosa menghukum orang lain sesuka hati, menghasut, membohong dan mengeluar fatwa tanpa menyedari lidah mereka bercabang-cabang seperti biawak. Hari ini mereka mengangkat dan mempertahankan Anwar Aljuburi bermati-matian.
Atas kepentingan politik jugalah, jelmaan syaitan berserban ditanah Melayu ini membina sekolah-sekolah ugama persendirian, mengajar anak-anak yang tidak berdosa memaki hamun pemimpin-pemimpin islam negara, memijak-mijak gambar pemimpin-pemimpin, memijak-mijak bendera negara dan melatih serta menanam semangat 'jihad' untuk membunuh orang-orang islam lain yang tidak berdosa. Hasilnya kita sama-sama lihat hari ini.
Bagi mereka yang jadi pengikut (terutamanya diAmpang dan Selangor) dan masih boleh mengucap serta masih dapat membeza dan mengasingkan diri dengan syaitan eloklah bermunajat mohon pertolongan dari yang Maha Berkuasa supaya diturunkan dari tembok besar jalan lurus keneraka dimana anda berada hari ini.
Semoga anda diberi belas kasihan tidak ditamatkan riwayat dalam masa anda masih jadi penyokong kepada arus kesesatan yang nyata.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment